سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش مناقصات

در حال حاضر با کاهش بودجه‌های عمرانی و نبود اعتبارات کافی، تعداد پروژه‌های ارزشمند کاهش یافته و این باعث شده که شرکت در مناقصات و پیروزی در آن‌ها برای گرفتن پروژه‌های خوب چالشی جدی باشد. بنابراین، تنها مهندسانی که تسلط کامل بر امور مربوط به مناقصات دارند و قوانین و چالش‌های آن را به خوبی درک می‌کنند، می‌توانند به جایگاه مناسبی در این حوزه دست یابند.

باید توجه داشت که تنها مهندسان قادر به شرکت در مناقصات نیستند بلکه نیاز به فردی دارند که با روند برگزاری مناقصات، ارزیابی کیفی و ارزیابی مالی آشنا باشد. اما برای آموزش مناقصات و پیروزی در آن‌ها چه باید کرد؟

خوشبختانه مجموعه آکادمی عمران آموزش حرفه‌ای صفر تا صد پیروزی در مناقصات را ارائه می‌دهد. در این آموزش، تلاش‌ شده تا تمامی نکات مربوط به شرکت در مناقصات و پیروزی در آن‌ها را به زبان ساده و روان به همراه مثال‌هایی بیان کند.

لازم است بدانید که آکادمی عمران دارای مجوز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای است و می‌توانید صحت این مجوز را از سایت و مراکز مربوطه بررسی کنید. همچنین، این آموزش در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت شناسایی شده و دارای نماد اعتماد الکترونیکی است.

علاوه بر این، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعطای لوگو به رسانه‌های برخط هویت صاحب آن‌ها و صلاحیت وی را برای فعالیت احراز می‌کند و آکادمی عمران نیز دارای نشان طلایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است.